-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 17. mars 2011

Grønt

Jeg har mye å blogge om for tiden, men tiden strekker dessverre ikke til...

Vi har mange planer og ønsker for hjemmet vårt, og høyest på listen nå står 'nytt kjøkken'. Jeg tror og håper at det skjer i løpet av året.

I mellomtiden holder vi på å planlegge noen små estetiske endringer i ungenes soverom. Jeg googler og surfer og finner mye inspirasjon på nettet, og ikke minst blant alle de fine bloggene der ut ;-)

Den av ungene med helt tydelige meninger om hva som skal endres er lillesøster. Alt det rosa skal bort - det er bestemt. Hun ønsker seg mye grønt og lilla.

Jeg tar utgangpunkt i denne grønne rammen fra Rice kjøpt hos Nettpynt.


Den står på kontoret med noen skriblerier fra nettopp lillesøster inni.


Stoffet på musematten har jeg fortsatt mye igjen av, så da blir det nok til puter og kanskje noen biter i et sengeteppe.

Denne magnettavlen med kroker fra Rice er i tillegg kjøpt inn, så nå gler vi oss til å sette i gang.

Bilde fra rice.dk

Ha en fortsatt fin torsdag, og GOD HELG også!

8 kommentarer:

Frøydis sa...

Heisann :-)
Syns det var en stund siden jeg hadde sett deg ja ;-)
Så gøy med nytt kjøkken!! Bare synd det er så himla dyrt..det og bad. Koster jo en formue, men så er det heldigvis ikke noe en gjør hvert år, hehe..

Skikkelig surt og kaldt her idag, grått og minus 1 med vind..så vi kan ikke legge vekk vinterklærne ennå på en stund nei..

Ha en fin dag videre og klem fra meg

mona.z sa...

Så gøy å fornye litt på barnas rom. Ser ut til at frøkna har arvet mor sin interesse for interiør;)
Ønsker meg litt renovering på kjøkkenet selv, og det blir nok gjort noe i løpet av sommeren. Bad er et annet kapittel, det vi har er helt håpløst. Vi trenger et helt nytt, og håper det også blir realisert etterhvert. God helg? til deg også, langhelg for deg kanskje, klem

Mette sa...

Det blir moro med nytt kjokken og fornying av barnerommet. Jeg er bare sa lei oppussing etter innsatsen hos oss, men du store min sa deilig det er nar det er over! ;-)

PillePalle sa...

Hei kjære Sølvi!
Den grønne rammen er kjempeflott! Synes, lillesøster har sitt eget hode :)
Flott med et lilla-grønt rom! Dette blir spennende å se. Lykke til med kjøkken også. Håper du har det bra. Her blir det egentlig stadig vårligere, men i dag er det litt mørkt ute.
Klemmer fra PillePalle

MøbelPøbel sa...

Grønt og lilla er nydelig sammen<3 En av favorittkomboene mine:)
Den koppen var så søt:)
Klem

Skjerstad sa...

Jeg ble så betatt av det grønne bildet , med den herlige teksten i :) Du har noen gode unger :)Grønt og lilla er fint , gleder meg til å se ;)

Ha en fin kveld :)
Klem fra Janne

Unknown sa...

Hei :) Så kjekt å finne kommentaren din på bloggen min:) Ein fryd å vere inne på din!!! No skal eg på gjenbruk for å finne meg ei lampe, som eg kan hekle ein ny skjerm til ;) Ha ein FLOTT fredag... eg synest det er den beste dagen i veka :)

till-vidas-ara sa...

Grönt och lila är så fint ihop! Den där magnettavlan är ju ljuvlig..
Kramar Lycke

Related Posts with Thumbnails