-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 13. oktober 2011

Arbeidslampe og ønsketing

Et hjørne av stua er blitt ny, med en pimpet arbeidslampe fra Clas Ohlson og ny veggoppbevaring fra House Doctor.


Jeg var innom Clas Ohlsson her om dagen for å kjøpe en ledning og stor lyspære (ala NUD) til den lille mørke kroken ved skapet i stuen. Disse var utsolgt, men så fikk jeg øye på denne arbeidslampen og tenkte at den kunne gjøre samme nytten.


Så har jeg fått veggoppbevaringen fra House Doctor opp på veggen. Jeg har veldig lenge ønsket meg en Uten Silo, og da mannen min fant denne varianten på Solstrand Interiør, slo han til og kjøpte den i gave til meg :-) :-)


Boksene oppå skapet er fra Nettpynt.


Det ble litt sterkt lys, selv med svak lyspære, så jeg klippet til litt blondestoff som jeg festet med en knappenål.


Velkommen til nye følgere. Jeg er overveldet og kjempeglad for at så mange vil følge med på hva jeg gjør her på bloggen.
Ha en fin torsdagskveld :-)

8 kommentarer:

g u r o sa...

Så kul lampe! :) Og eg har også lyst på fancy veggoppbevaring...

Tusen takk for herleg kommentar hos meg! Blir så glad! Og enda meir stolt! ;)

Ønskar deg ein fin fredag og ei deilig helg!

Fragmenter sa...

Tøff lampe! Og veggoppbevaring! (Så flink mann som skjønner hva du ønsker deg:-)) Og så skimter jeg de vakreste kopper i skapet ditt *sukk*
Ha en fin kveld!
Klem, Elin

3prinser sa...

Likte den veggoppbevaringen, fin erstatning for den andre :)

gult hus i svingen sa...

Så fin lampe, lurt med blonden på:)
Uten Silo er bare så lekker og passer så fint hjemme hos dere:) Snille mannen som kjøpte den til deg:) Fordi du fortjener det vettu:)
Klem fra Trine:)

Bente sa...

Kjempestilig laget - røft og sart er alltid en fin kombinasjon, syns jeg:)

Veggoppbevaringen er flott - og sikker veldig praktisk til alt som har en tendens til å flyte rundt omkring;)

God kveld - eller kanskje natt - til deg - klem!

Dorteas lille verden sa...

Stilig lampe:) Flink du er! Veggoppbevaringen er kjempe kuul:) God helg til deg og dine. Klem

Signe sa...

Superkul lampe, sånn vil jeg også ha :)

Hilde sa...

Så gøy at du likte luen min :) Jeg mener å huske at jeg brukte 2,5 nøster ;)

Related Posts with Thumbnails