-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



tirsdag 13. juli 2010

Hver dag er en lørdag

Vi nyter ferien og late dager hjemme.
Vi har vært på fjelltur


og på båttur.


Vi har ryddet i skap og skuffer, ommøblert og omorganisert.


Dette skapet fant jeg på Fretex. Jeg har hatt så lyst på et sånt skap lenge, men så er det det med plassmangel da... Men etter litt ommøblering fant vi en fin plass til dette skapet, som forresten er perfekt til oppbevaring av spill, puslespill og den slags.


Det skal selvfølgelig males, men har ikke helt bestemt meg for farge ennå. Noen tips?

Storesøster har forresten fått dilla på puslespill igjen. Kjekt.


Vi har feiret lillebrors bursdag


og i den anledning har jeg hevet meg på vimpelbølgen jeg også.


Lillebror fikk selv velge stoff, og jeg la til det lilla for å gjøre den litt mindre '17. mai'


Og så har en liten pus flyttet inn til oss. Vi skulle bare passe henne i en periode, men nå har hun fått audiens hos oss og gir oss mye kos og glede.


Da står det Sunnmørs- og Englandsferie på tur for oss.
Ha en fin-fin sommer!!!

 Sommerklemmer fra Sølvi

8 kommentarer:

Fargeheimen sa...

Så fint skap du har fått deg.
Om du skal male det, så må det vel vere kvitt eller kanskje i ein fin lyslys blå farge.

Søt pus dere har fått, eg har to søte fine puser sjølv. Det er så mykje kos og glede med dei.

Ha ein fin tirsdag. :)

Tuppelure sa...

Elsker slike skap. Har et selv som akkurat nå er hvitt. Drømmer om å gi det en lys lilla eller blå farge men det er litt skummelt, er litt lei jeg fort går lei.

Så fint sengetøy pusen satt på. Er det gammelt eller nytt?

Åpent^hus sa...

hei
koselig blogg du har
bodde selv 10 år i Bergen og nøt det
men nå har vi flytta en dagstur nordover igjen :)

fortsatt fin sommer til deg
hilsen Åpent hus

Glede sa...

Happy tirsdag! Så herlig med ferie, så mye fint dere har funnet på. Vimpelrekken ble fin! Tusen takk for award lenger ned her. Jeg har svart på en lignende før, så spørs om jeg klarer å komme på noe.. Hmm.. Vi får se. Du får ha en flott ferie videre!

PillePalle sa...

Kjære Sølvi! Ser ut at dere har en finfin sommer! Her er det ufattelig varmt og jeg ikke liker det å være ute...Den siste skoledagen nærmer seg og guttene mine ser frem feriene :)
Ha det godt videre! Klem fra PiPa

Linn sa...

Så fint skap du har fått tak i. Synes det var fint sånn som det er og jeg da, men blir sikkert fint hvis du maler det også. Jeg ville nok safet malt det hvitt, men det blir sikkert kjempelekkert hvis du tør å male det i en annen farge også. Hva med lilla? Hadde sikkert vært stilig:)
Så kule vimpler du syr:) Og for en søt liten kattepus dere har fått!! Har lyst på katt jeg også, men vi kan ikke ha siden vi bor 20 meter fra en trafikkert vei:(:(
Fin og fargerik blogg du har!! Velkommen innom min:) Jeg har forresten en liten give-away på gang nå;)

viviann sa...

:) Kjekt å høyra at du nyter ferien din. Me koser oss her i Irland og, men veret er ikkje so fint lenger som det var i begynnelsen av sommaren. Veldig stormig.. Har hatt besøk fra pappa i 12 dager, og på torsdag kommer mamma fra Bergen. Koselig med besøk! Kjempefint skap du har fått tak i. Kvitt er jo alltid safe, men eg elsker den grønn/turkise fargen du kan se på krakken på forsiden av Bolig 123. Kommer vel an på hvilke andre farger du har i rommet.. So søt liten pus..:) Ha ein kjempefin reise og sommar!! Klem fra Viviann:)

Anonym sa...

Herlige sommerbilder!
Og det fine skapet, da! Jeg elsker sånne gamle skap:) Jeg har et selv, det er malt i en lys grønn farge, jeg syns den er sååå fin!
Eller kanskje lys rosa? Hihi, jeg er visst litt pastellelsker!

Superfin krone, flotte vimpler og supernusselig pus!

Related Posts with Thumbnails