-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 15. november 2012

Heklet trekk til krakken


Denne uken har jeg heklet et trekk til den gamle krakken. Vi har ikke salongbord foran TV-sofaen, men bruker denne krakken til å sette fra oss te-kopper eller popcorn-skål. 


Det sitter litt løst fast rundt kanten slik at det enkelt kan tas av og vaskes, men håper ikke det blir nødvendig så ofte ;-)


Denne gangen heklet jeg for fri hånd, men ta gjerne kontakt om du vil ha mønster, så kan jeg maile deg noen nærbilder ;-)


Ha en fin dag! Klem fra meg :-)

PS: I dag er mannen min i København, og i dag morges ringte han for å spørre om det var noe jeg ønsket meg. Jeg føler lammelse og panikk over muligheten jeg har til å skaffe meg danske design-ting som jeg har ønsket meg så lenge - har jo sett og drømt meg vekk på blogger etter diverse Danmarksturer...
Men, jeg fikk i alle fall stotret frem at BoligMagasinet og Hendes Verden hadde vært kjekt å ha, og kalendergaver fra Tiger til ungene hadde vært fint! Ellers får jeg bare si: I'll keep you posted ;-)

6 kommentarer:

Synøve sa...

Enkelt og nydelig mønster som ga krakken din et skikkelig løft:)Klem

Petra / Popetotrora sa...

Vilket fint! Gillar verkligen rutan i mitten. Skulle vara fint med en hel filt av såna rutor. :)

Unknown sa...

Så fint trekket ble. Likte godt mønsteret. Du er god med heklenålen. Den lenka du har med hvite småbrikker og treperler har jeg tenkt å herme etter. D

Sonja frå Sunnfjord sa...

Kjempefint trekk du har hekla:) Kjekt å lage noko heilt etter eige hovud:)
Det blir spennandes å sjå kva fint mannen din kjem heim med....
Håper du får ei fin helg!

Skolelyst sa...

De har mye fint i Kjøbenhavn, ja... Takk for hyggelig kommentar på Skolelyst. Setter stor pris på at du delte din erfaring med barn på msm. Ønsker deg en fin torsdagskveld. Klem

TUSEN VASER sa...

Nämen åh, vilken läcker idé. Jättefin pall!

Related Posts with Thumbnails