-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 18. april 2013

Hjemmesnekret hylle


Jeg har i mange måneder gått og mast litt på mannen min om å snekre meg en hylle. Hvorfor ikke hive seg ut i det selv, hører jeg dere si? Jo, vel, kunne jo strengt tatt det, men sløyd var aldri min sterke side, jeg er mye flinkere til håndarbeid og sånt, og dessuten så syns mannen min sånt er gøy, så hvorfor ta fra ham den gleden, hi hi?! I alle fall, han snekret, jeg pusset og malte, og nå er den altså kommet opp på veggen.


Det grønne skapet, som er kjøpt på Fretex og deretter malt, stod ved en annen vegg før, men syns den kom mer til sin rett og at fargen ble mye penere her.


Hyllen er fylt med både gammelt og nytt, men mest gammelt, som teak-skåler, dessertskåler og annet servise, og et gammelt sølvbestikk (som kunne ha trengt en skikkelig puss, ser jeg). Har også fått plass til serviettkurven og boksen med telys.


Jeg elsker å ha hyllen og skapet så nært kjøkkenet, slik at vi slipper å gå gjennom stuen for å hente det vi trenger.


Og se så heldig jeg har vært! Ny Kahler lyshus fra venninnen min til bursdagen!


Her hos oss regner det, men ser frem til en helg fylt av prosjekter.
Ha en fin dag videre alle dere fine lesere!

Klem fra Sølvi :-)

11 kommentarer:

Skjerstad sa...

Så herlig Sølvi !
Samarbeid mellom mann og kone, det er slik det skal være :)
Fint å ha hyller for å vise frem alt det fine man har. Og det har dere !!

Klem fra Janne

PillePalle sa...

Gratulerer med handymannen din, kjære Sølvi!
For en finfin hylle han har snekret. Den passer perfekt på både veggen og kommoden. Så koselig har du det.
Håper det går bra hos dere i vestlandet!
Klemmer fra PillePalle

Unknown sa...

Så fint det ble med hyllene og skapet sammen. Lekker farge på skapet. Fine kleshengerne under her. Jeg hadde dilla på å hekle sånne sist sommer. Gøy. D

Frihet sa...

Hmmmm kommentaren min ville ikke bli publisert ;o Prøver på nytt.

Jeg elsker hyller, kan liksom aldri få nok hyller ;) Flott farge på skapet!!!

s h i n e d e s i g n sa...

Supersjarmerende kjøkkenkrok :-) Så flott å kunne bestille en så fin kjøkkenhylle, bra samarbeid det ;-)

till-vidas-ara sa...

hej fina! länge sedan jag kikade in nu! här känns så mycket vår och fint. och jag tycker om hyllan till det fina gröna skåpet! jag inte heller någon snickare. men likadant här - mannen så duktig på det, men slipar, målar och allt annat göra jag med gott humör :)

vårkramar Lycke

detgoderom sa...

Fin hylle! Og likte veldig godt det grøne skapet også :-) La meg til som følger her hos deg. Ha ein fin helg :-)

Florisa sa...

Så fin hylle! Og skapet var jo også nydelig!

Unknown sa...

Heisann!
Så kjekt å hørra fra deg igjen :)
Eg har ikkje vore så flink med bloggerunder i det siste, så det var ei stund siden eg har vore innom deg ser eg.

Så kjekt å sjå så masse fine bilder fra det flotta hjemmet ditt!
*sukk*
Rett og slett litt misunnelig på forskjellig her :)

Ha ei flottanes nye veka du og.

Unknown sa...

Crandon, VA (Hiking)The hermes outlet majority of this 12.4-miles long hike crosses over the flat top of Brushy Mountain replica handbags on old woods roads, making it doable as a day-long excursion. Or, if you're looking for an overnight trek, you c.

Unknown sa...

Really great browse, optimistic web site, where by u develop the actual details in todays post? I 've browse the majority of the articles or blog posts with your web site presently, and I very such as your vogue. Thanks a million and please constantly function effectively

davia leather
new game kids
toko jaket kulit murah di garut
jaket kulit asli domba
jaket kulit jakarta
jaket kulit
abwaba
permainan terbaru
layali store
permainan games memasak
permainan memasak sara
permainan games barbie
tozca leather

Related Posts with Thumbnails