-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 14. februar 2011

Veggpynt

Jeg har mistet bloggpiffen...
Men føler at den er på vei tilbake nå.
Tusen takk for koselige hilsener fra dere. Det varmer hjertet (og her skulle jeg da ha satt inn et hjerte - siden det er Valentinsdag og allting, men det har jeg ikke lært meg ennå).

I mellomtiden kan jeg vise dere noe veggpynt fra stuen og kjøkkenet.


Jeg er veldig glad i det litt uformelle inntrykket en 'tom' ramme gir. En ramme fyllt med familieminner fra gammel og nyere tid. Jeg husker så godt oppgittheten over disse 70-tallsbildene med avkappede hoder - nå er det bare sjarmerende synest jeg.


Bilde funnet på Fretex. Rammen fjernet jeg og den skal brukes til noe annet.


Denne ideen fant jeg på en engelsk blogg som jeg ikke husker navnet på. Der ble det brukt armringer, men jeg har bøyd til en ståltråd og heklet rundt.

Ha en fin uke alle sammen!

10 kommentarer:

Datt sa...

Bloggpiff kommer og går! ;) Fine veggpynten!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Så fin den hekla pynten var! Det er vel den same som eg såg i innlegget ditt under her?
Kan nok vere godt å ta ein pause frå blogginga innimellom... og heller komme sterkt tilbake med ny frisk:)
Ha ei superfin veke:-)

Randi sa...

HEI! Så godt at du skrev en kommentar, ble nesten nervøs jeg! Tenk om jeg var helt på jordet! Hehe:) Bra bloggepiffen er på veg tilbake! Du har jo, og lager så mye fint!! Kjempefint tips i Boligpluss også!!
Ha en fin dag! Klem.

ReVinyl sa...

Enig med deg at 70 tallsbildene er sjarmerende. Avkappa hode er jo litt søtt ;) N y d e l i g fuglebilde fra Fretex!!

Glede sa...

Sier som Datt - lysten til å blogge svinger, men det er bare å vente, så blir man inspirert igjen! :)

Arctic Mum sa...

Hei, lenge siden jeg har vært her. Så mange giveaways du lenker til her, spennende! Nå har min niese endelig lært meg å hekle bestemorssruter, jeg er helt solgt.

Petra / Popetotrora sa...

Den virkade runda ramen är hur söt som helst! Vilken bra idé. :-)

soisses-dasleben sa...

everything looks so great. i love the first picture. your wall is amazing!

Gunnhild sa...

utrolig fin..og lilla! eeelsker lilla :)
den som bare kunne hekle..
tro hva du skulle hatt for å hekle en sånn til meg??
;)

Gunnhild sa...

du altså...!! nå henger den her hos meg..to stk til og med! så utrolig snillt gjort av deg :) :)
enda finere i virkeligheten!
TAKK!!

Related Posts with Thumbnails