-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 20. september 2012

Alt skjer i London





Det var skikkelig deilig å komme seg vekk fra pøsende vestlandsregn... Jeg har tilbrakt de siste seks dagene i London og Surrey/Kent, med strålende solskinn! I helgen møtte jeg fire venninner for å feire bursdagene våre. På lørdag spiste vi lunch på The Swan at The Globe, middag på Wahaca på Southbank, og fordi vi ikke ble helt ferdig med å skravle, møttes vi igjen på La Tasca neste dag. Innimellom mat og vin fikk vi med oss litt av London Design Festival og Edvard Munch utstillingen på Tate Modern.

London Design Festival avsluttes på søndag, og skal du til London i helgen har du fortsatt tid til å være med. 
Trykk på linken for å se programmet.
Munch-utstillingen holder på til midten av oktober.
Wahaca Mexican market eating holder til på Southbank i 18 mnd før de flytter de åtte båtcontainerene (!) som restauranten består av til et annet sted. 

Ønsker dere alle en fin torsdagskveld. Klem fra meg :-)

4 kommentarer:

Mette sa...

Så hyggelig at du har hatt det så koselig! London er spesielt selv om jeg synes byen er best i små porsjoner. Den er jo så stor! Munch utstillingen har jeg håp om å få med meg :-)

Marlene sa...

Åh så fint det hørtes ut med Londontur! Kunst, mat og venninner er en uslåelig kombinasjon.
Denne bloggen liker jeg såååå godt!
God helg!

Randi sa...

Hørtes herlig ut med en Londontur!! Da har du sikkert mange gode minner å tenke på en regnværsdag i Bergen :) Får håpe dere får litt fin høstsol snart dere og! Her er det minusgrader om nettene, men så lenge sola stråler på dagtid gjør det ingenting:) God helg Sølvi! KLEM.

gult hus i svingen sa...

Så herlig med venninnedager i London:) Deilig mat er det beste med å være borte, synes jeg:)
God helg:)
Klem fra Trine:)

Related Posts with Thumbnails