-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



fredag 7. september 2012

Lykken er




to Staffordshire kopper fra Fretex, nyplukkede plommer fra en venninnes hage, og et hekleprosjekt som nesten er i mål. Vi har vært uten internett og TV i ganske mange dager, så nå nyter jeg en time foran dataen med nytrukket kaffe i mine søte retro-kopper funnet på Fretex til 19 kr stk. Uten data har jeg hatt noen dagers ufrivillig fri fra jobben, og brukte litt av fritiden min til å sy (bilder kommer) og om kveldene har hekleteppet av restegarn blitt større og større.

Ha en fin-fin fredagskveld! Klem fra meg :-)

10 kommentarer:

Li/Småtingene sa...

For et herlig hekletøy! Artige farger - blir nok et blikkfang når det er ferdig :)

Fikk veeeeldig lyst på kaffe da jeg så bildene dine... Fredagskaffe :)

Ha en fortreffelig fredag!
:-)

gult hus i svingen sa...

Herlige kopper, herlige plommer, herlig hekletøy og nydelige bilder:) Nylaget kaffe er bare deilig:)
Uten internett blir vi bra effektive på andre fronter:)
God helg til deg fra Trine:) Klem

Glede sa...

Kan kjenne igjen den følelsen! Jeg leste et intervju med en kjendis som sa at vi måtte skjerpe oss, vi som la ut bilde av en kaffekopp og skrev lykke. Man kan ikke oppleve lykke av en kaffekopp sa vedkommende. Jeg føler meg heldig som kjenne på lykkefølelsen over de små ting i livet! Det er jo selvfølgelig ikke bare en kaffekopp som skal til, men det handler om å sette pris på små gleder i hverdagen, sant? Fin fredagskveld til deg.

Randi sa...

Hei Sølvi! Så koselige bilder! Det heklateppet ditt blir utrolig flott!! Det blir kjekt å bruke utover høsten tenker jeg! Godt med litt fri fra internett og tv iblant, rart hvor mye man får gjort da ja :) Her er tv-kvelden i gang! Jeg og Eskil ser på Dyrepasserne, men nå ble det litt mye slangeprat der, så da ser jeg litt på blogger istede :) Ha en fin kveld! KLEM.

Lappeline ♥ sa...

Herlig kopp og flott hekleteppe.
Fin helg ønskes deg :))

Gunnhild sa...

godt du greier å kose deg, selv om du plutselig ble nettløs!

flink som har tålmodighet til et så stort hekleprosjekt må jeg si, ser flott ut og!

Synøve sa...

Fine fine farger - med litt høst i.....;) Klem

Kaspara sa...

Hei og god morgen, Sølvi
De koppene er virkelige fine og vet du jeg er faktisk eier av fire slike. De gjør hele bordet morsomt!
Skulle gjerne hatt et plommetre i hagen, slik det var i min barndomshage...
Her skal vi feire svigerfars 85 årsdag i dag og hele slekta fra Bergen og Trondheim har inntatt byen. Vi har to ungdommer som vi er tante og onskel til boende hos oss, og det er veldig koselig.
De sover selvfølgelig enda, hi,hi,.
Glad helg til deg, Sølvi!
Klemmer fra Kaspara

Unknown sa...

Kule kopper. Heklearbeidet ditt ser ut til å bli riktig fint. Skal bli gøy å se hva du har sydd. D

Tins roser sa...

Man er ganske så avhengig av data og PC, men som regel ordner det seg til slutt :)Det er så kos med hekling i fanget, og en kopp kaffe eller te smaker alltid godt.

Related Posts with Thumbnails