-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 20. juni 2011

Jeg kapitulerer!

Det er lenge mellom hvert innlegg på bloggen min for tiden, og ser at jeg har mistet noen følgere også. Det skjønner jeg godt - det er nok ikke her hos meg dere finner inspirasjon nå for tiden, og dette beklager jeg.

Renoveringen av kjøkkenet vårt har fått en hel annen dimensjon enn vi hadde forestilt oss, og det at vi bestemte oss for å flytte en vegg har ført til en rekke andre jobber som måtte gjøres. En slags dominoeffekt, kan man si.

Så nå har vi litt større kjøkken, og lillebror sitt rom er litt større, men kontoret og gangen er blitt mindre. Loftsluken er flyttet, og hele gangen er totalrenovert. På kjøkkenet går det sakte men sikkert fremover. Sakte, fordi mannen gjør alt arbeidet selv, i helgene og etter jobb.  I skrivende stund kommer gulvet på plass. Og snart kommer nye vinduer, fliser og stein. Hele første etasje brukes som lagringsplass for ting og møbler som må omplasseres under prosessen. Kjøkkenet ligger flatpakket i stuen. Med så mye rot, forsvinner kreativiteten, humøret går litt opp og ned, men vi er ved godt mot og gler oss enormt til det ferdige resultatet. Da skal det feires!!

Men for å spare dere for bilder som dette


tror jeg at jeg må ta en liten pause fra bloggen mens dette megaprosjektet vårt gjøres ferdig. I mellomtiden kommer jeg helt sikkert til å titte innom dere, og håper dere er her når jeg kommer tilbake. Jeg tror ikke det blir så veldig lenge til. Jeg gler meg veldig til å vise dere både kjøkken, kontor, gang og soverom.

Ønsker dere alle en riktig fin sommer, og håper solen skinner på dere :-)

14 kommentarer:

Siv Toril sa...

Skjønner deg veldig godt:) Høres ut som et stort prsosjekt! Lykke til! Og velkommen tilbake! Venter i spenning:)

Skjerstad sa...

Hei å hå ;) Jeg er her når du er tilbake igjen ! Stå på :)

Klem fra Janne

Bente sa...

Hei Sølvi - skjønner deg så godt - bruk overskuddet der du trenger det - og så er vi her når du er tilbake vi, vet du:)

Lykke til videre i dominospillet:)
God klem fra Bente.

Randi sa...

Jeg venter også:) Lykke til med innspurten ! Klem.

Anonym sa...

Forstår godt du venter litt med bloggingen fremover. Blir veldig lite blogging med meg og når huset er under oppussing.. Venter i spenning :D

Unknown sa...

Nå blei eg redd for at du sku kapitulere heilt her, men ein pause e greit ;o)

Liten aktivitet hos meg og for tida, men har ingen store prosjekter å skylde på. Blir spennande å sjå det ferdig, og sjølsagt e me her når du komme tebake snuppa!
Eg, og mange med meg får masse inspirasjon her hos deg vettu, ikkje gløm det.

Ha ei storveis bloggepause.

PillePalle sa...

Å, kjære Sølvi! Det var jo trist å høre. Du vet, jeg bare elsker bloggen din som ofte var helt inspirerende for meg. Men skjønner at du har masse arbeid med renoveringen. Håper vi "sees" igjen snart"
Har det godt så lenge.
Storklem fra PillePalle

gult hus i svingen sa...

Å ta en pause til alt Atyret er over, er nok en god ide:) Viktig å konsentrere overskuddet rundt en ting i fgangen:) dette går veien, snart er dere ferdige:) Gleder meg til å se resultatet:)
Labert med blogging her også, jeg har fått igjen litt overskudd til å gjøre andre ting, jippiyayey:)

varm klem fra Trine som vil være trofast hele veien:)

ReVinyl sa...

Hei Sølvi!

Skjønner godt at kreativiten forvinner i rotet. Sånn er det med meg også...

Vi er heldige begge da, som har handymenn....selv om jeg blir gal av at ting går sakte av og til. Husker han skulle gjøre alt på badet selv når vi pusset opp det, men etterpå sa jeg at neste gang vil jeg at vi skal kjøpe oss hjelp...hi..hi..Både for husfredens skyld og for tidsperspektivet skyld ;)

Hold ut!! Den som venter på noe godt ;)

Jeg henger her inne jeg, så vi ses etterhvert da...Deilig sommer til deg! Klæm Siw

Strikkefanten sa...

Oppussing tar mye tid og energi - og uforutsette utfordringer som dukker opp underveis er vel regelen... :-) Tror vi overlever om du tar en bloggpause - blir spennende å se resultatet:-)

Fragmenter sa...

Bruk kreftene dine der det trengs, du! Jeg gleder meg til du er tilbake med friskt mot og nytt kjøkken:-) Blir spennende å se!
klem, Elin

Petra / Popetotrora sa...

Ibland är en paus helt rätt. Kunna fokusera på annat och sen komma tillbaka till bloggen fylld av energi. :-)

Ha det fint så länge!!

Turid sa...

Sikkert lurt å ha fullt fokus på det som er viktig akkurat nå. Jeg forlater deg uansett ikke, Sølvi ;-) Gleder meg til å se bilder når prosjektet er ferdig. Ha en fortsatt god sommer! :-)

Klem, Turid

Frk lykkelig med farge sa...

Skjønner hvordan du har det. Man mister litt energi når man pusser opp og andre ting må prioriteres. Gleder meg til å se det ferdige resultatet.

Ha en flott sommer.

Klem:)

Related Posts with Thumbnails