-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 30. august 2012

Liten forandring i kjøkkenkroken





Jeg ble lei av at båndene på stolputene slitner hele tiden, og at duken flytter på seg når vi setter oss ned ved bordet. 

Nå har jeg klippet av voksduken slik at den passer bedre. Det var meningen å teipe den fast under bordet, men fant ikke elektriker-teipen i farten.


Og så har jeg fjernet putene og trukket om stolene med et lilla stoff jeg hadde liggende. Kjenner at høsten er på full vei nå, og lilla er en fin høstfarge syns jeg.

Ha en fin kveld. Klem fra meg :-)

6 kommentarer:

Skjerstad sa...

Små forandringer gjør MYE i en hverdag ;)
Herlig lillafarge på de stolene !

Unknown sa...

Lilla er høstfarge. Det synes jeg også. Stolene ble fine. Både setet og ryggan. D

Petra / Popetotrora sa...

Ja, höstens ankomst väcker alltid en lust att göra om och ta in lite nya färeger, tycker jag. Själv har jag precis bytt ut alla kuddarna i soffan till lite mer höstiga.

Gunnhild sa...

høstlig og flott!
synes det er fint at du ikke har malt stolene dine jeg! ble nydelig med lilla på :)

Bente sa...

Fint med litt forandring - kjempefin omtrekking av stolsetene:) Slik omtrekking har jeg som prosjekt i høst også. Skal på en jobbtur til Helsinki litt senere i høst, og har planer om å finne et fint Marimekkostoff som jeg skal bruke - må bare snikksnakke mannen i huset med på det først ....:)

Ha en fin helg - klem fra Bente.

gult hus i svingen sa...

Lilla er en fin høstfarge, vi har kjøpt lilla trekk til Ektorpen vår:) Det er så deilig når alt blir mere praktisk:)
Klem inn i helga til deg fra Trine:)

Related Posts with Thumbnails