-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



tirsdag 9. oktober 2012

Nytt til jenterommet og Ikea-tips


Eldstejenta i familien er akkurat som jeg var (og fremdeles er) på den alderen - hun liker å stulle og stelle på rommet sitt. Nå i høstferien driver hun og ommøblerer, selv om rommet er så pass lite at det begrenser mulighetene litt. På en liten tur innom Ikea i går fant vi disse gardinene til 29 kr, og sammen med den nye vekkerklokken (også fra Ikea), nymalt settekasse og en pompom fra bursdagskalaset, ble det kjapt litt herlig fornying på rommet.


Den lille symaskinen i settekassen fant vi på marked i Frankrike i sommer - og det er egentlig en blyantspisser!


Jeg fikk snopet litt jeg også, og med halv pris på tekstiler på Ikea denne uken, ble disse to i Annbeth serien med hjem. 

Håper dere har hatt/har en fin høstferie! Her i Bergen fikk vi en liten pustepause fra høstpøsregnet i dag... Klem fra meg :-)

7 kommentarer:

till-vidas-ara sa...

vad fint det blev! så roligt fixa till det lite. min dotter är också helt inne på att förnya rummet nu :) tycker så om den gula bollen ***

kramar Lycke

Unknown sa...

Det ble fint. Jeg pynta også alltid på rommet mitt da jeg var liten, og holder på enda :-) Fint stoff også. D

Gunnhild sa...

her har jentene mine også oppdaget gleden i å stulle og stelle, etter at de omsider fikk hver sitt rom :)
det har mye å si at de faktisk får lov til å prøve seg frem!

Petra / Popetotrora sa...

Vad fint det ser ut! Gissar att tjejen är nöjd. :)

Datt sa...

Søt settekasse! :) Og halv pris ruler! ;)

sa...

Så søt settekasse og fine gardiner som slipper inn mye lys :)
Vil du vinne dørskilt, boligpluss eller lue kan du prøve lykken inne hos meg nå ;)
Ha en flott helg ♥
Klem Anette

Unknown sa...

Alltid gøy med litt forandring :) Herlige farger på tekstilene! Jeg har bevisst holdt meg unna Ikea... he he. Har masse tekstiler hjemme som jeg har planer for, så jeg må sørge for t den bunken ikke vokser - å det hadde den gjort om jeg dro på Ikea :D

Fin søndag til deg :)

//Beate

Related Posts with Thumbnails