-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 23. mai 2013

En skvett grønnmaling gjør seg både her og der!


Da vi ommøblerte i stuen (det gjør vi til stadighet!) visste jeg at jeg måtte ha en liten grønn krakk her foran denne gamle Amerika-kofferten. En Tolix hadde vært fint, men er mer interessert i den rette fargen enn selve formen, så denne Frosta-krakken fra Ikea til den nette pris av 69,- duger helt fint for meg. Grønn maling hadde jeg fra før. 

Og når jeg først var i male-modus blandet jeg noen teskjeer grønnmaling i et spann med hvitmaling og fikk endelig litt farge på dette gamle sy-bordet jeg fant på loppemarked i fjor.


På veggen over sofaen på kjøkkenet mangler det et bilde, syns jeg. Greier ikke å bestemme meg helt for hva som kunne passe her. I mellomtiden har Lillebror hengt opp et lite flagg som han har tegnet og klippet ut. Med washi-tape, selvfølgelig ;-) Og lyslenken, ja den tror jeg at jeg beholder her en stund til. 10 grader og kald vind i dag, da trenger jeg lys og varme rundt meg.

Ha en fin dag! Klem fra Sølvi :-)

9 kommentarer:

Fargevandring sa...

For en fiin grønnfarge:-) Passet perfekt i den koselig stua di! Hilsen Anne Lise

Mette sa...

Synes lyslenker er koselige året rundt, jeg :-)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Grønfargen friska fint opp i stova di:)
Her vart det fint og varmt ut på dagen i dag. Håpar det vert mange slike dagar framover...
Ha ei fin helg!

Tins roser sa...

Så deilig med farger. Det hjelper så mye, og det er det som er så fint med hvite vegger, at det tåler fargeklatter!

PillePalle sa...

Kjære Sølvi! Da ble jeg inspirert, tusen takk! For en fin idé med de fine brikkene på bordet ( se forførrige innlegg). Tilfeldigvis har jeg fått kjøpt noen herlig brikker på loppemarked siste søndag :)
Fant flere herlige skatter som jeg viser snart.
Klemmer fra PillePalle

Signe sa...

Krakken ble finfin den.
Og hvor har du kjøpt den lyslenken din? Suuuperfin var den!

*vil-også-ha*

Klem,
Signe

MøbelPøbel sa...

Grønt er bare skjønt! Det er den fargen jeg oftest kommer tilbake til:)
JATAKK til tips:)) Send meg gjerne en mail:) Kommer fra senvakt nå, så har ikke fått svart deg tidligere..
Klem Pøbelen

Turid Uten Tresko sa...

I love gønt! :) Det ble en fargeklatt som kledde omgivelsene :)

Unknown sa...

None of us left the project. Paramount's ex-president of production decided not to renew the rights. Jim, louis vuitton outlet Sean and I - along with Jon Favreau were heartbroken when Paramount didn't renew the rights, but that happens hermes outlet. Ultimately I'm just proud to be a part of the long history of people that tried to bring this great story to the screen. We came the closest - I wish, whatever studio gets it the best replica handbags of luck, it's a great story and deserves to be told the best way possible.

Related Posts with Thumbnails