-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 11. april 2011

Boktips og annet tips

Jeg fallt for fristelsen og bestillte meg en ny interiørbok. Jeg har fulgt spent med på nyhetsinnslag om denne boken, og i forrige uke så jeg at den endelig var tilgjengelig hos Capris.

Decorate, skrevet av Holly Becker (grunnlegger av bloggen Decor8) og Joanna Copestick, med bilder av Debi Treloar, er full av praktiske tips og flotte og inspirerende bilder av virkelige hjem, deriblant hjemmet til Charlotte Gueniau, innehaveren til Rice. 


Boken er delt opp i fire deler og her får du tips om layout, innredningsstiler, detaljer og en rom-for-rom guide. Praktiske sitater fra kjente designere gir boken, etter min mening, det 'lille ekstra'. Dette er den beste interiørboken jeg har sett noensinne, jeg er helt betatt!

Og så et lite tips til: På Amazon.co.uk kan du titte inni boken du evt skal kjøpe. (Det er ikke alle bøker som har denne funksjonen, men flere og flere forlag tillater denne 'servicen' nå). Jeg bruker å gå inn på Amazon og titte i bøkene før jeg bestemmer meg, og så bestiller jeg på Capris. Og nå er det jo gratis frakt hos Capris og allting ;-)

Du kan for eksempel ta en titt i Decorate ved å følge denne lenken. Enjoy!

Ha en fin mandagskveld!

7 kommentarer:

Re-dizain sa...

tack för tipset...skall kika när det finns lite tid för det:) Fint du gjort om stolen:)

gult hus i svingen sa...

så bra tips, det skal jeg bruke:)
Trine:)

Maria sa...

Ser ut att vara en fin bok! Bra om man kan tjuvkika i dem innan, så att man slipper "köpa grisen i säcken" (som vi säger i Sverige)

Fragmenter sa...

Den boken skal jeg jammen sjekke ut! Takk for tips.
Jeg så du hadde slengt deg på swap'en. Så gøy! Jeg hekler som bare det og tenker hardt på hva rutene jeg får skal brukes til:-)
Ha en deilig kveld!

MøbelPøbel sa...

Åååå..den boken så fristende ut! Og så bra at man kan "sjekke" innholdet..Det har ofte irritert meg at man ikke kan. Tusen takk for tipset!
Har det ikke vært deilig vær i dag?! MMmmm

borghild sa...

Fristende bok, må jeg si:) Jeg sikler også litt på en bok akkurat nå, den er endelig på lager igjen etter at jeg har ventet lenge på den, skjønner egentlig ikke hvorfor jeg somler...:S
Veldig lurt å bla litt inne på Amazon, det har jeg også gjort flere ganger før jeg har kjøpt på Capris etterpå, de har jo 'alt' der! :)
Klem B:)

Petra / Popetotrora sa...

Det är så kul med inspirerande böcker med fina bilder och massa tips! Jag skulle kunna köpa hur många som helst! :-)

Related Posts with Thumbnails