-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 4. april 2011

Smykkevegg

Jeg melder meg på NIBs april-utfordring 'Gjør det selv' med denne hjemmelagde smykkeveggen.

Jeg fikk en tykk treplate som likevel skulle kastes på Coop Bygg, og sagde den deretter til hjemme. Jeg brukte breddemålet til tapeten slik at jeg skulle slippe å skjære i tapeten på langs. Platen ble deretter grunnet slik at tapetlimet ikke skulle trekke inn i platen. Så var det på med tapeten (en rest fra tapet kjøpt på Interiør1900) og vinkelkroker fra Jernia.


Smykkeveggen ble laget i høst da jeg hadde noen fridager til å drive med noen etterlengtede prosjekter hjemme. Det var balsam for sjelen, det :-)


Jeg ønsker alle lykke til med utfordringen, og en fin uke videre.

12 kommentarer:

ReVinyl sa...

Ny header jo! Fiiin! :)

Kjempetøft denne smykkeveggen altså!
Så nydelig og dekorativ...
Lykke masse til i utfordringen!

Fin uke te dæ! :)

Mette sa...

Kjempefin. Jeg har gatt og tenkt pa et lignende projskt selv en stund. Kanskje det skjer i pasken???

takk for tipset!

Vibeke sa...

Utrolig fin liten vegg! nydelig mønster! Og flott header du har fått :) Ønsker deg en herlig uke i våren!

Strikkefanten sa...

Hei - smart smykkevegg. Med en sånn får du jo både oversikt over hva du har, og smykkene blir ikke ødelagt... det kan de jo fort bli når de havner i en kurv eller boks.
Ser også at du har fått ny topp på bloggen - FIN:-)

Dorteas lille verden sa...

Nydelig smykketavle, og flott header:)

gult hus i svingen sa...

flott smykkevegg, praktisk og dekorativ:)Lykke til i konkurransen:)

Klem Trine:)

Datt sa...

Nydelige veggen og nydelige juvelen dine! ;)

Rosa sa...

Praktisk OG stilig- me like:-)
... og nå kom jeg til å tenke på alle smykker, armbånd og øredobber jeg har som ligger nedi bokser med lokk på, som jeg bruker altfor sjelden nettopp fordi jeg ikke SER dem til daglig... :-)

Håper du har en finfin mandag, sleng deg gjerne med på min lille Give Away om du vil:-)

Klem, Rosa

HAKALLE sa...

Knallfin!! Pg den stilige headingen då Sølvi!!

Hakalleklem

Petra / Popetotrora sa...

Superfin! Vilken himla bra idé! Som en dekoration och förvaring på en och samma gång. :-)

Anna Lisa sa...

Hei og takk for helsing :)
Koselig at du fann bloggen min.
Du har også en koselig blogg :) Ha en fin onsdag!
Klem Anna Lisa

Eple sa...

En god idé- og et fantastisk fint stoff :)

Related Posts with Thumbnails