-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 14. april 2011

Bestemor-swap

Via Fragmenter fant jeg frem til Olavas Verden som har en bestemor-swap på gang. Her er tanken at vi alle hekler 15 bestemorsruter i glade farger som vi sender til Olava innen 15. juni, og så sender hun oss tilbake 15 forskjellige ruter som de andre i swap'en har heklet. Artig!


Koselig påskepusleri? Veldig kjekt om flere blir med! Mer informasjon og påmelding finner du her.

Ha en fin dag videre!

7 kommentarer:

Heidi / I'm with Leia sa...

Super hyggelig idé, takk for tipset :)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Artig!
Blir spennande å sjå dei du får i retur...
Sonja ♥

Unknown sa...

Hei!
Fant bloggen din via en kommentar på bloggen min. Ser at du har lyst til å være med på BestemorSWAPEN som jeg arrangerer, det er kjempekoselig! Da legger jeg deg inn på linklisten over deltagere... :O)

Ha en fin kveld!

Unknown sa...

God påske til deg, klem fra Wilhelmine

Petra / Popetotrora sa...

Kul! Bler verkligen spännande att se det färdiga täcket sedan. :-)

Anonym sa...

Hei.
Masse fint å se på hjemme hos deg, og
får så lyst å sette igang å lage mye av det fine du ha.... men er veldig nysgjerrig på de heklede blomstene dine på girlander.....de var kjempesøte og koselige......Lise

En støvel og en sko sa...

Hei Lise!
Så kjekt å høre :-)
Jeg sender deg gjerne en slags 'oppskrift' på de heklede blomstene. Bare send meg e-post adressen din.

Klem

Related Posts with Thumbnails