-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



søndag 3. april 2011

Da var det på'n igjen...

I helgen har vi revet ned veggen mellom kjøkkenet og kontoret. Veggen skal bygges opp igjen, men med en skyvedør i. Litt flere vegger skal flyttes eller fjernes, og så skal det nye kjøkkenet inn.
Spennende!

Det er vel dette som kalles 'realitetsblogging'.


Og slik så det ut før. Veggen med bildene er borte.


I dag var jeg en kjapp tur innom et loppemarked like før stengetid. Resultatet ble noe gammelt julepynt og et nostalgisk sybord med en liten skuffe til trådsneller og slikt, og en kurv som kan dras ut under. Det skal selvfølgelig males og kurven skal trekkes om i et fargeglad stoff. Bilder kommer!

Ha en fin søndagskveld alle sammen!

7 kommentarer:

Marianne sa...

så fin header du har fått! kjempe fin.
og så gleder jeg meg til å se hvordan resultatet blir mellom de to rommene. ha en fin uke.
klem m

Bente sa...

Hei - spennende med nytt kjøkken, Sølvi - gleder meg til å følge prosjektet - utrolig hvordan det blir rot overalt når man holder på med oppussing. Vi holder på å male tak og vegger på et lite gjesterom - men selv det mikro-prosjektet genererer utrolig mye kaos:)

Flott nytt headingsbilde:)

God søndagskveld - klem fra Bente.

Glede sa...

Happy søndag! Så dere skal i gang med kjøkken! Kult! Ikke noe som er bedre enn et nytt kjøkken, det skal jeg skrive under på. :)

Turid sa...

Så fin banner du har fått deg! :-)

Spennende med ombygging da. Realitetsblogging på vi ha innimellom. Ingen hjem som er perfekte hele tida uansett, og skal det bli forbedringer må ting ofte bli satt litt på hodet først ;-)

Klem, Turid

Petra / Popetotrora sa...

Åh, vad jag gillar din nya header! Otroligt fin!!

As sa...

hei=)
Liker realitetsblogging, jeg=) Gleder meg til å se hvordan det hele blir=) Fin uke til deg og dere=)

soisses-dasleben sa...

hey, you did a GREAT job!!! fantastic°!

thanks for your lovely comment. i am so happy, that i was able to give you an inspiration :)

have a nice week,
yours dani

Related Posts with Thumbnails