-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 18. februar 2013

Heklet brikke og ny inspirasjonskilde


Av og til kommer man over nye blogger som gjør at man bare MÅ frem med malerkosten, strikkepinnene, saks og lim, eller som i dette tilfelle, heklekroken. Og ByHaafner er en slik blogg.

Denne brikken fant jeg her inne, og jeg visste med en gang at jeg kom til å bli hakket lykkeligere dersom jeg kunne få heklet meg en slik. Heldigvis fikk jeg mønsteret tilsendt, og i går ble brikken til.




Her ser dere originalen. Er det rart at jeg falt for den?

Ha en koselig mandag, og en fin uke videre. Klem fra Sølvi :-)

9 kommentarer:

Petra / Popetotrora sa...

Jättesöt liten duk. :)

I.M sa...

Den var kjempefin!!!

PillePalle sa...

Kjære Sølvi! Dette brikket ble kjempefint!
Takk for tippset om den nye bloggen :)
Klemmer fra PillePalle

Mira sa...

Å du inspirerer også!
Nå fikk eg lyst til å hekle den også ;-)
Lyst til lista er lang.

Ha ein fin dag!

Klem,

MarJE sa...

Hei,
Den heklabrikka di var kjempefin. Nydelig mønster i den.
God kveld.

toko busana muslim murah sa...

Thanks lot for this useful article, nice post

Glede sa...

Hei! Takk for utrolig kjekk hilsen, det var så kjekt å lese. Flott heklebrikke! Jeg skulle heklet noe til et marihønekostyme.. Håper jeg kommer i gang i kveld. :) Pizzabunnene stekte vi kanskje 5-7 minutter (med saus), og så bruker vi dem gjerne til pizza med litt mindre fyll - slik som pepperoni eller pesto med spekeskinke. Steker 10-12 minutter med vår ovn tenker jeg. Ønsker deg en strålende dag! Her er det fiskegrateng på gang.

Glede sa...

Glemte å si at jeg trives veldig godt her inne. Bloggen din er ekte, inspirerende og koselig!

Unknown sa...

Rosedale, VA (Scenic gucci replica Drives)This is a 60-mile, pristine drive through woods and mountains with few towns or distractions along the way, giving chanel replica a taste of rural Virginia as much of the state must have looked years hermes replica ago. The drive .

Related Posts with Thumbnails