-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



fredag 15. februar 2013

På kontoret


skjer det stadig noe. Roterommet er vel et mer passende navn på dette rommet. Ja, for her rotes det. Aviser, blader, regninger, tegninger, you name it, det flyter over med papirer og ting og tang. Prøver å rydde, lage nye systemer, stabler, organiserer, prøver å kaste. Hmmm, ikke lett for en samler som meg.


Sånn, nå ble i alle fall sofaen ryddig igjen. Det er så deilig å sitte her inne å lese. 


Oppbevaringsløsninger: esker, krydderhyller, skuffer,


hyller, skap, gamle kofferter, magasinholdere, knagger, arkivskuffer. 
(Oops, her tyter det ut av stoffer i sysskapet - må se å få ryddet litt der inne også).


En liten og en stor fornyelse gjør susen i hverdagen. Ny-gammelt skrivebord fra boden og ny knott fra Aspegren/RetroVilla.

Her hos oss har vi hat en febersyk gutt hele denne uken. Han orker ingenting av mat, ikke engang muffins og is! Nå skal det bli godt med helg, kjenner jeg. Ha en kjempefin helg alle dere fine!

Klem fra Sølvi :-)

7 kommentarer:

PillePalle sa...

HeI på deg, Sølvi!
Jeg bare liker dette rommet. Mange spennende detaljer. Synes, et rom hvor man kan trives.
Ha en fin helg! KLemmer fra PillePalle

Synøve sa...

Herlig levende kreativt rom:) God helg til deg og den syke:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Her var det orden i rekkene:) Ser koseleg ut å bruke nokre timar på hobbyar her inne:)
God helg til deg og dine!

Smått og Stort sa...

Her så det godt ut å være :)Så koselig med den lesekroken! Minner meg på at det snart er på tide å shine opp mitt hobbyrom igjen snart- hadde en storopprydding i sommer, men det er rart med det- når ingen kommer og rydder for meg flyter det lett ut gitt :)

Maria sa...

Inspirerande rum, med en massa fin förvaring!

ReVinyl sa...

Go bedring te gutten og fin søndag!
Jeg prøver å tenke hardt mens jeg pakker ut nå. Hva trenger vi egentlig. Spesielt når vi har klart oss med så lite det siste halvåret. Men så vet du da...alle disse tingene med følelser knyttet til, alle disse klærne som passer hvis jeg mister noen kg og hvis man skal lage ting...trenger man jo å ha mye rundt seg forbi bli inspirert :D

Klæm Siw

Gunnhild sa...

håper gutten har fått igjen matlyst igjen nå!
ikke så greit når de små er syke ;(
jeg skulle så gjerne hatt et slikt rom! hadde selvfølgelig vært sprengt til bristepunktet, men likevel..!
utrolig praktisk!

Related Posts with Thumbnails