-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



fredag 11. juni 2010

Amsterdam og Give-away hos meg!

Da er vi vel tilbake fra Amsterdam...
Vi har vært i superkoselig bryllup, vandret langs Amsterdams gater og kanaler, spist deilig mat, og vi har vært på lang og hærlig sykkeltur.


Nederlenderne kan å pynte syklene sine.


Her er jeg på vei fra Katwijk aan Zee til Wassenaar på litt mindre pyntet sykkel.


Og her er sykkelpynten som ble med hjem.


Vi bodde på en veldig trivelig B&B, og litt shopping ble det tid til også.
Jeg skriver litt om det i et senere innlegg.
I morgen er det sommeravslutning i en liten vik nær oss, og så får vi besøk av min manns hollandske tante og onkel. Håper at solen titter frem slik at vi kan vise dem Bergen på sitt aller beste.

Ha en riktig fin helg!

PS: Ikke glem min give-away. Om du vil være med i trekningen av en skulderveske i retrostoff så legg igjen en kommentar til mitt forrige innlegg.

Klem, Sølvi

6 kommentarer:

Nina sa...

Jeg skulle vært nederlender skjønner jeg. Så fine sykler - vil ha vil ha. Ute på tunet har jeg en gammel damesykkel og en gammel herresykkel som jeg har kurver på - med blomster i. Men har ikke pimpa de opp sånn - ennå.

Kan du anfefale Amsterdam på det varmeste???

Ellen sa...

Herlige bilder!Så fine de syklene var!!Gleder meg til å høre mer om Amsterdam, for jeg har aldri vært der.Sikker på at du har mange fine bilder:)I mellomtiden, ha en herlig og avslappende helg!Klem fra Andregasellen:)

Miss-handy sa...

Heisann:)
Så deilig med en liten forsommer-tur!! Og Amsterdam er jo bare herlig....de gjør liksom bare akkurat som de vil der. Var der for noen år siden, og hadde en kjempefin kanaltur med full middag. Kjempekos:)
Veldig fin veske du har laget til give-away. Den blir vinneren kjempeglad for!!!:)
God helg til alle dere:) På mandag kommer visst finværet igjen!! Vi ble jo så godt vant nå denne uken som var...:)

Tøvsjur sa...

Åååååå fantastiske sykler!
Digga dæm!
Så heldig du va som fikk kjøpt med dæi litt sykkelpynt.
Glede mæi masse til å se ka du har handla på din tur til Amsterdam.
Ha en fin helg.

Minmill sa...

Hjertelig takk for bursdagshilsen. Og jammen lå det ikke litt amsterdam bilder her inne nå. Det må jo ha vært en fantastisk tur. Sånn sykkelpynt vil jeg også ha. ;)))

Kaspara sa...

Heisan Sølvi
For noen fantastik pyntede sykler!!! Man må jo bli glad av å sykle rundt på en slik doning!
Så hyggelig med en Amsterdam-tur! Jeg har kun vært en halv time i Amsterdam på bilturferie i Europa. Det er mange mange år siden og vi fikk kjørt rett inn i "Red light district". Kaspara bedyret at hun ville reise videre med en gang, hi,hi!
Siden har jeg jo forstått at jeg gikk glipp av mye annet!
Så gøy at du bakte olivenboller til nederlenderne!!! Glemte å nevne dette i morgenmailen.
Ha en super dag!
Klem fra Kaspara

Related Posts with Thumbnails