-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 24. juni 2010

Hurra for bloggbutikker!

Jeg er blitt stolt eier av et Kaspara-skjerf.
Jeg elsker det! Hele familien elsker det!!
"Åhhh...", kom det fra småjentene i huset da vi pakket det opp. Storesøster ville også ha, og lillesøster ville gjerne arve mitt (når jeg hadde vokst ut av det...)


Her om dagen var jeg på en liten utflukt, med mitt nyinnkjøpte Kaspara-skjerf, da jeg kom i snakk med en dame som lurte på om skjerfet var hjemmesydd av meg (I wish!) Da måtte jeg fortelle om Kaspara's bloggbutikk, og fram kom mange små historier jeg husker om disse skjerfene, deriblant miniutgaven av skjerfet som bloggvenninnes baby fikk og salgsboden på julemarkedet i Larvik der noen kunder var litt usikre på bruken av disse skjerfene.


Samtalen gikk over i alt det nydelige som blir sydd, heklet, snekret og malt rundt om i Norges land, og damen ble til slutt helt overbevist om at til jul skulle hun kun handle alle sine gaver i blogglandia.

Hurra for bloggbutikker! Hurra for kreativiteten! Dobbelhurra for de som TØR!!
Her er de jeg kjenner til:

Tovede nåler og brosjer, nåler i retrostoff, pynteengler og fugler

Oppbevaringsposer, bleieposer, puter og ikke minst fargerike julestrømper

Duker, brikker, vogn-og leketepper i lappesøm, samt de nydeligste tunikaer til småjenter i retrostoff

Nydelige skjørt og hårspenner til små prinsesser, og sanseputer

Sølvringer laget av knuste tallerkener! Kjempefine

Fantastiske originale retrotapeter og settekasser

Vesker, punger, forskjellige etui, nøkkelringer og mye, mye mer i fargeglade stoffer

Kjoler, bukser og andre barneplagg i nydelige stoff. Vesker, puter og småmøbler.

Skjerf, vimpelrekker, lappetepper, hjerter i de nydeligste hjertebankstoffer, og mer.

Puter, bilder, vimpelrekker og annet nydelig pynt i nostalgisk stil

Happy Shopping, og ha en fin dag!

Klem, Sølvi

12 kommentarer:

viviann sa...

So fint skjerf!! Veldig fine stoffer.. No maa eg inn og kikka paa alle desse blogg butikkene.. Tusen takk snilde du for at du tok meg med paa listo;) Haaper du har ein finfin sommar. Ein klem fra Viviann:)

Bettum Villa sa...

Så mange flotte bilder på bloggen din!
Klem Madelén

Bente sa...

Enig - bloggbutikker er virkelig et sted for å handle noe som er spesielt og som man ikke finner andre steder. Jeg har handlet litt rundt i blogglandia - og det er nok ikke så dumt å tenke på når det nærmer seg storhandlingen til jul (heldigvis en stund til;) - deilig å slippe overfylte masete butikker med ampre kunder:)
Enig i at Kaspara-skjerfene er lekre - jeg er så heldig å eie to stykker:)
Klem fra Bente.

@afjo72 sa...

Skjerfene til Kaspara er bare digg :o)) Kjekt at du lister opp bloggbutikkene, her var det noen hittil ukjente godbiter for meg ;o)

En støvel og en sko sa...

Tusen takk til dere for fine kommentarer. Det finnes helt sikker mange, mange flere bloggbutikker som ikke er på epla og som jeg ikke vet om. Send meg gjerne hint om flere butikker.

Tøvsjur sa...

Kaspara sine hjæmmelaga skjærf e bare helt nydelig! Heldige dæi som e blidd eier av en sån:)
Kjempeflott at du linke til så mange fine bloggbutikker. Va veldig masse fint å se på hos de forskjellige!
Og som du sir: Hurra for bloggbutikker!:)
Ha en strålanes dag.

Ellen sa...

Hei Sølvi!Tusen takk for at du tok med oss på den lista, det var vel hyggelig!!!Du er søt altså.Og så var det jo noen ukjente perler på lista også, jeg gleder meg til å dykke litt dypere ned i lista i kveld:)Kanskje det blir litt shopping på meg i kveld.Kasparaskjerfet er nydelig!Når det gjelder spraymaling så kjøper jeg alltid min på Torshov Bilrekvisita, for der har de fantastisk utvalg.Men nå har jeg sjekket på nettsidene deres, og de har dessverre ingen butikker i nærheten av Bergen.Jeg kunne ikke finne noen nettbutikk heller.Synd, for de har så mange fine farger!Hvis du er i Oslo-området i sommer vil jeg absolutt anbefale å ta turen innom, de har flere butikker der.Det var nok ikke så mye hjelp jeg kunne gi....Ha en fin dag, klem fra Ellen Andregasellen:)

Heidi sa...

Takk for mange gode links - nå skal jeg også snike meg litt rundt - så mye bra folk lager :)

HAKALLE sa...

Hei Sølvi! Alma Palma er mi svigerinne, og eg er så stolt på henne vegne at ho faktisk var i Rom 123 denne veka med bloggbutikken sin. Og så var ho tilogmed her med deg. Veldig kjekt for Kristin, for ho er kjempeflink!! klem

borghild sa...

Heia Sølvi!
Maaange flotte bloggbutikker, supre produkter og ikke minst tonnevis med inspirasjon:)

Og tusen takk for de gode Amsterdam-tipsene! Jeg og en venninne planlegger en husmortur, og Amsterdam står høyt på lista (og byen havnet ikke noe lenger ned nå;)

Ha en finfin helg! Klem B:)

Anonym sa...

Hurra for nettshopping, sier nå jeg! *fnis* Det er herlig å slenge på sofa`n og handle samtidig!

Skjerfene til Kaspara er så fine!
God helg:)

Vibeke sa...

For et nydelig sjal! Heldige du! Og tusen takk for at du nevner meg blant alle de flotte butikkene :) God sommer videre :)

Related Posts with Thumbnails