-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



tirsdag 18. mai 2010

17. mai feiring med litt heklerier

Koselig (men litt kjølig) 17. mai feiring er tilbakelagt.
Bildene her viser
heklet brosje (mønster fra DROPS finner du her),
heklet vimpelrekke pynter opp på kjøkkenet,
lillesøs fikk ny selvkomponert heklet veske, og
hvit sjokoladekake med improvisert kakeboks til kakelotteriet på skolen

Jentene fikk heklede brosjer og vesker til frokost.

Bilder presentert i "mosaikk-format" fikk jeg lyst til å prøve og etter dette innlegget til Lotten ble det kjempeenkelt!

Klem fra Sølvi

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så fine ting da! kjempekoselig vimpel!
Hvordan går det med tapetene nå da? Glemte helt å spørre om det var vegger du skulle tapetsere? med tanke på det tapetklisteret.. for jeg har brukt vanlig tapetlim, sånn du bare "maler" på med kost, når jeg har tapetsert småmøbler og sånt- håper ikke jeg laget styr for dere nå med det tapetklisteret nå da;)

Ellen sa...

Oi så fint!Det var jammen en god idè med søttendemaivimpel!Her hadde du mange gode hekleideèr altså, må nok sette meg ned med heklenålen pronto:)Ha en fin tirsdag:)

Ellen sa...

Hei hei, her er jeg igjen!Ville bare si takk for veeeeldig koselig kommentar inne hos oss!Jeg ble helt glad av den jeg:)Ha en knallfin dag!!!Klem fra Ellen (Andregasellen...)

Anonym sa...

Hei Sølvi !! !

SÅ utrolig kreativE og flotte ting til 17.mai !! Så flink du er !! Nå er jeg spent på hvordan det går med tapetseringen..... Regner med det blir blogget når den er på plass ??!! ( hint hint hi hi).
Klem Kanutten

Related Posts with Thumbnails