-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



torsdag 6. mai 2010

I tapet 'heaven'

I dag har Mannen vært hjemme fra jobb da lillebror er syk med feber. Jeg har jobbet med en hasteoversettelse. I 'lunsjpausen' fikk jeg endelig huket tak i min kjære for å gå igjennom tapetforslagene mine til gangen vår nede. Med resultat!! Nå er tre ruller nydelig tapet på vei hjem til oss, og jeg kan ikke vente til de er oppe på veggene.

På Interiørriket i Åsane har de nydelige Eijffinger tapeter, men etter mye overveielse fant vi ut at, selv om de er fantstisk fine på alle måter, så får vi ikke det utrykket vi er ute etter med disse tapetene. 
'Hjemmekoselig' framfor 'glamorøst', det er oss.

Dermed har vi vært i Tapet-heaven i dag, dvs. Interiör 1900 og Retrovilla. Tilsammen har de sikkert over 20 skjønne tapeter jeg kunne ha valgt...

Men valget fallt altså på denne

(Foto: Interiør1900)
og denne

(Foto: Interiør1900)

fra Interiør 1900, og så denne

(Foto: Retrovilla)

fra Retrovilla.

Gler meg villt til de kommer, er veldig spent på om det blir sånn som vi hadde tenkt og håpet.

God kveld!

Klem fra Sølvi

12 kommentarer:

Tøvsjur sa...

Å for nåen nydelige tapeter du har funne dæi! Likte den gule veldig godt!
Glede mæi til å se tapeten på veggen:)

Bente sa...

Hei - så utrolig fine tapeter - det blir spennende å se det ferdige resultatet. Jeg får så inderlig lyst til å tapetsere jeg også når jeg ser hvor mange lekre tapeter det finnes - vi kan heller ikke ha det glamorøst:) Kanskje jeg skal få med meg mannen i huset på å tapetsere et ørlite vindfang - der må den gamle glassfiberstrien slipes ned først tror jeg - men med en stilig og glad tapet kan det jo bli et artig velkommen-inn-look der. Hm - tror nok at jeg skal jobbe med den saken.

Ha en fin helg:)

Klem fra Bente.

Tove sa...

åååå, din heldiggris, kjempefine tapeter!!! Skal bli morro å se de i bruk hjemme hos deg:)

God helg!

@afjo72 sa...

Artige tapeter - det MÅ jo bli bra det :o)

God helg til deg!

Sukkertøy for øyet sa...

..Fantastiske farger og mønstere
*ME LOVE*

Takk for søte ord om kryddehylla mi:)
Du finner nok en til en billigere penge skal du se.. Bare å holde øynene oppe:)
Planen min var at jeg skulle ha en i pastell, men da den røde dukket opp klarte jeg jo ikke bare å gå forbi den*ler*

Camilla sa...

Takk for tips! :-) Så kjekt at du likte bloggen da.. <3

Likte forresten supergodt den nederste tapeten, skulle ønske jeg hadde en vegg å tapetsere. *sukk* (kan jo alltids stifte fast?? hehe)

Håper du får en superduper helg!

Brigg sa...

OJOJOJ! så fantastiske tapeter dere har vavlgt! og jeg gleder meg faktisk vilt til de kommer jeg og! gleder meg til å se resultatet!

god fredag til deg og dine. Så glad man kan bli av sol og varme!

Maria sa...

Alla tre tapeterna är mycket vackra!

viviann sa...

Kjempefine tapeter!! Ha ei super helg! Me reiser vekk i helga, so det blir ikkje noe blogging paa meg.. Haaper du fekk ferdig oversettelsen, og god bedring til veslegut. Ein klem fra Viviann:)

Bella sa...

Superfine, gleder meg til å se resultatet! Fortsatt god helg. : )

till-vidas-ara sa...

ÅÅåååå, jisses vilka fina tapeter du funnit!!!! Den översta och den nedersta tycker jag båda var alldeles hiskeligt fina goa du!!! Vilken som helst av dem kommer att göra underverk hemma hos er!!!
Har vart lite sliten i helgen - ont i kroppen och uschiamej - men nu är jag på bena igen...

Massa kramar Lycke

Anonym sa...

Tapetene var skikkelig stilige! gleder meg masse til å se bilder av resultatet! jeg er super-fornøyd med våre tapeter fra retrovilla. eneste er at det lukter litt "gammelt" en stund, det merkes at de er fra 50-60 tallet! men lukten forsvinner forholdsvis fort.. et par dager så er den vekk:) og så er tapetene litt skjøre så du må be din mann være ytterst forsiktig når han skal lime de på veggen.. det kom et par gloser fra min kjære for å si det sånn.. hihi:)

men tapetene er skikkelig kule, og det er verdt strevet.. jeg digger min stuevegg.. ingen som har make til meg;)
ha en fortsatt strålende kveld!

Related Posts with Thumbnails