-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



tirsdag 4. mai 2010

Mange lapper små...

eller ganske store?


I dag teller jeg 60 lapper som jeg så smått har begynt å hekle sammen. Er det nok til et teppe, skal tro? Tenkte jeg skulle ha teppet på den nye gamle sofaen i stuen, men så kan det bli fint på sofabenken i hulen også?


Tiden vil vise.


Nå er kveldene blitt lengre og vi kan være ute lengre. Derfor blir det mindre tid til hekling.

Ha en fin dag!

Klem, Sølvi

6 kommentarer:

Kristine sa...

Det bliver super super smukt.... gid det måtte blive mit en dag.... men ak!
Skøn blog ;)

Lappeline ♥ sa...

Så fine ruter holder også på med et men
har en pause på det.
Spennende å se når det blir ferdig.

Ha en fin kveld

Turid Holm Flaa sa...

Så spennende og pent det blir. Fant tips om din blogg på bloggpuls.no. Kommer gjerne innom her igjen.

viviann sa...

Sooo fine... Eg har so lyst aa begynna og hekla igjen. Eg har ikkje hekla sidan eg var tenaaring, so det begynner aa bli ein stund sidan no..;) Er ikkje sikker paa om eg hugser det ein gong. Er det vanskelig aa hekla dei rutene? Elsker slike hekletepper!! Ha ein fin fin dag! klem fra Viviann:)

Miss-handy sa...

Tusen takk!:) Det er kjempegøy, men egentlig litt masse jobb og....men vi er gode venninner, så vi koser oss hele tiden.
Jeg er helt imponert over alle rutene du har heklet! Det blir nok et kjempefint pledd.
Har fått helt hekledilla jeg også...det går jo så fort fremover. Og så blir det jo så fint!
Spennende å se gangen din ta form. Tenker det er to spente jenter i huset nå:)
Ha en kjempefin kveld videre:)

Ellen sa...

Hei!Så fin og inspirerende blogg!Jeg slenger meg med og følger:)Jeg er også ny i bloggland, og jeg finner stadig nye blogger jeg liker.Det er morsomt å blogge!Jeg er også hjemme med småbarn og synes det er helt fantastisk!Ha en fin dag:)

Related Posts with Thumbnails