-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



onsdag 10. november 2010

Små loppefunn

I mangel på tid til et ordentlige blogginnlegg, legger jeg ut to bilder av helgens loppefunn.

Min andre globus


og en tresko som passer fint på veggen med pensler og penner i.


Ellers fant jeg noen andre småting som sikkert dukker opp på bloggen etterhvert.

Dette var mitt eneste loppemarked denne høsten.
Men til gjengjeld fant jeg noe som jeg har ønsket meg veeeeldig lenge...
Følg med, følg med.

Ha en fin kveld!

Klem fra Sølvi

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin globus! Er selv på jakt etter den rette globusen til storebror sitt rom, men har ikke funnet den enda :)

Marit

Mette sa...

Elsker globuser og kart! Du var jammen heldig med den!

ha en fin kveld.
klem Mette

Tøvsjur sa...

Hei på dæi!
Så gøy med globus. Ønske mæi veldig det. Og den treskoa va jo bare så søt med pensler og penner i. Kjempelurt:)
Glede mæi til å se ka det e du har ønska dæi længe, og har funne på loppemarked:)
Ha en fin dag videre
klæm

Ellen sa...

Hei Sølvi:)
Du er som vanlig full av gode idèer!Så morsomt med den treskoen!Kjempefin idè altså.
Globusen er veldig fin, jeg ønsker meg også en sånn.På tide å begynne å lære barna hvordan ting henger sammen:)
Ha en finfin kveld!
Klem herfra:)

Bente sa...

Hei - så flott måte å bruke en tresko - artig - har sansen for å henge fottøy på veggen. Her henger svigerfars gamle lengdeløpsskøyter på veggen i gangen;) Og så globus, da - det skulle jeg gjerne hatt mange av - har totalt kartdilla!
Ha en fin dag, Sølvi - klem fra Bente.

Yvonnes Ymserier sa...

Herlig globus! Jeg er også svak for globuser, synes de er vakre! Og herlig påfunn med tresko som oppbevaring på veggen! Håper det er ok om jeg gjør det samme med mine gamle tresko :) Torsdagsklem

God som Grønn sa...

Grattis med globus og fiks idé med tresko! De er jo ubrukelige som fottøy, så dette var mye lurere : D

God helg fra Frøken Grønn

Kaspara sa...

Hei Sølvi
Globuser får man ALDRI for mange av!!! Jeg simpelthen elsker globuser og kart.
Morsomt å henge treskoen på veggen,hi,hi...
Så flott at du fikk kommet deg på dette loppemarkedet.
Ha en trivelig helg!
Klem fra Kaspara

Kaspara sa...

Heisan Sølvi
Ha en koselig farsdag og så håper jeg vi får dse veggbroderiet ditt med stunder!
Nå er det tid for laaang god frokost etter synging og pakker på senga til far i huset.
Klem fra Kaspara

Related Posts with Thumbnails