-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



fredag 20. april 2012

Ryddig gang

I ettermiddag har jeg fått unna en del kjedelige småjobber rundt omkring i huset, som å vaske vinduer og karmer, pante flasker, rydde litt i boden, og så videre. Og så har jeg vasket, tørket og lagt vekk vinterklær- og støvler, så nå håper jeg at vi ikke kommer til å måtte pakke de ut igjen for i år. Den  ganske ryddige gangen måtte foreviges, for det er ikke ofte den ser sånn ut!


Benken ovenfor er fra mamma sitt barndomshjem. Den er hjemmesnekret.
Picassobildet skal nok få flere venner oppå veggen, er bare ikke sikker på hvem/hva ennå.


De forrige eierne lagde et fint innebygd skap til sikringene, og nå har vi endelig fått automatisikringer vi også.


Er det lov å kalle skapet til venstre for 'walk-in-closet'? Denne delen av gangen var før en del av stuen, og for to år siden rev vi ned vegger og bygde dette skapet. Jeg kommer nok til å sy et forheng her etterhvert.

I kurven ved døren legger jeg ting og tang som skal ut døren av en eller annen årsak. Til Fretex, til venninner, gjenglemt tøy, eller post, osv.


Her kan dere skimte det fine blå retro-nettet jeg vant hos Kaspara også :-)

Da er vi klar for vafler og annet fredagskos, og The Voice, selvfølgelig. Ha en fin helg! Klem fra meg :-)

8 kommentarer:

Heidi sa...

Akk, skulle ønske min gang var så ryddig og fin... i helga kanskje ;)

Bente sa...

Så fin gang, Sølvi - den må jo gi en koselig velkomst:)

Ha en fin fredagskveld - nå er det sofatid her - klem!

Randi sa...

Hei Sølvi!! Tusen takk for fin kommentar!! Den gikk rett i hjertet :) Så fin og stor gang dere har! Må være godt å ha et eget lite rom til yttertøyet! Vi er jo bare 3 i huset, men når man kommer inn i gangen skulle man tro det bodde 10 der. Klær tar så stor plass. Heldige du som vant nett hos Kaspara!! Kos dere videre med tv-kvelden. Jeg har arbeidshelg, og er ikke ferdig før 1 i kveld. KLEM.

Frøken Hege sa...

Knallfin blogg du har her. Mitt første besøk resulterte i at jeg ble følger og lagt til i bloggrullen min.

Håper du kan besøke min blogg. Jeg har også en giveaway gående nå.

siri ore elle sa...

Hei på deg!!
Herlig å få gjort mange småting og ryddet, det må til! Har hatt en sånn dag, jeg også...Gjort masse småærend, handlet og pantet flasker, de har tendens til å hope seg opp her hjemme...
Gangen din ser så fin og samtidig praktisk ut:-)))
GOD HELG til deg og dine:-)

Klem Siri

Fragmenter sa...

Ønsker meg sizen på gangen din! Og den lekre tapeten der Picasso-bildet henger:) Deilig når det er ryddig, ja:)
God helg!
Klem

Glede sa...

Å, så herlig det må være med et eget rom til yttertøy! Vi ser allerede at gangen vår er litt i minste laget, men man kan jo ikke være 100 % fornøyd med alt. Man må bare prøve å finne smarte løsninger. Men skulle gjerne hatt et slikt rom altså.. :) God lørdag til deg.

Sonja frå Sunnfjord sa...

Koseleg gang du har!
Eg såg dessverre ikkje kommentaren din før no i kveld:( Så hyggeleg at du ville ta deg tid til å møte meg:) Eg hadde nok likevel hatt litt lite tid til rådighet, sidan båten gjekk heimover 14:15. Eg får ha det til gode til ein annan gong...
God helg, Sølvi!

Related Posts with Thumbnails