-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



onsdag 25. april 2012

Tavlemaling

Nå er jeg så smått begynt å bli lei av å male (og se på at mannen maler), av å ha malingsspann stående rundt omkring, maskeringstaping, tørke malingskoster, osv.! Men mens jeg er på hugget fant jeg ut at jeg kan male den magnettavlen fra Ikea som har ligget i boden i årevis, og døren inn til vaskerommet med tavelmaling. Så får jeg krysset av noe på 'to do' listen denne uken også.



Dette er døren inn til vaskerommet. Den 'nydelige' tapeten var her fra før, men når man først har en slik tapet i hus, er ikke vaskerommet det verste rommet å ha den på. Så den skal få lov å stå. Det er jo bare et vaskerom. Her inne har pusen vår toalett og matskål, derfor fikk ungene lov til å klistre kattebilder på døra. Så ble det på mystisk vis så mange stygge merker på døra, så nå var det på tide med en liten fornying...


Ellers går det fortsatt i grunning, sparkling og maling på utvalgte steder, men med Jotun sin kvist- og sperregrunning denne gangen ;-)


Uff, dette ble visst et veldig kjedelig innlegg. Gjesp!! Kaffe må man i alle fall ha, da går malingsjobben litt lettere ;-)

Ha en fin onsdag! Klem fra meg :-)

8 kommentarer:

Mette sa...

Godt for alt som er unnagjort! Elsker a lage lister for det er sa deilig med det man kan krysse av :-) Sta pa - det blir slutt en gang!!!

gult hus i svingen sa...

EWr bare sååååenig med deg:) Går på med krum hals og godt mot jeg også...også blir jeg så fort lei...hjelper med kaffe da:)
dette blir fint:)
klem Trine:)

Sonja frå Sunnfjord sa...

Maling er veeeldig kjedeleg, ja! Men av og til må vi jo til pers, og det blir nok veldig flott hos deg til slutt:)
Ha ein fin kveld, Sølvi!

Tine i Rosablokken sa...

Ikke kjedelig med innlegg hvor noen har ftt ut fingeren og begynt å male. Det er min største drøm men jeg merker jeg kvier meg litt jeg har aldri hatt ansvaret for å male rom før!

Ha en strålende helg du :)

Skjerstad sa...

Ikke kjedelig i det hele tatt ;)
Bilder fra virkeligheten liker jeg å se :) Synn dere måtte male opp da...
Tavlemaling er genialt !

Klem fra Janne som også liker espresso, på kanne :)

Unknown sa...

Det som e gøy med å male e å sjå resultatene spør du meg :o)

Blir spennande å sjå resultatene hos dåkke.
Så masse flotte loppefunn du har gjort i det siste og da snuppa! Kjekt å sjå litt bilder fra heimen din og. Jepp, må lese meg opp litt når det ikkje blir så mange bloggerunder :o)

HAKALLE sa...

Kor driftige dokke er!!! Her står dethalvmala på 4.året....sukk :-( og eg får snart heilt fnatt av det....men det var den tida då. Kjekt å sjå dokke i påska :-) klem

Rosetrend sa...

Du må bare tenke på at det blir bra til slutt, det er lønnen du får for strevet og tålmodighetsprøven :) Underveis så får du kose deg med de små framgangene, kaffe og utkryssing av lista!!

Ha en strålende helg :)

Related Posts with Thumbnails