-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



mandag 30. april 2012

Den store hage-helgen






Jeg har ikke grønne fingre, og jeg er ikke flink til hagearbeid.  Jeg har null peiling på det meste som har med hagestell å gjøre, men denne helgen ble jeg inspirert av min mor og min søster, og av det fine været :-) Og jeg har storkost meg med det lille jeg har gjort.

Og jammen begynte bjørken å sprette ut - bokstavelig talt fra i går til i dag. Herlig!

Ønsker dere alle fine og solrike maidager fremover. Klem fra meg :-)

PS - Ikke glem blogglotteriet mitt! Det hadde vært så kjekt om DU ville være med :-) Trykk her for å delta.

9 kommentarer:

Tine i Rosablokken sa...

Lille og lille. Det ser da ut til at du fikk gjort mye! Kjempe fin hage altså, koselig å drive å pludre rundt!

Ha en fin 1.mai!

Sonja frå Sunnfjord sa...

Veldig kjekt å rote i hagen:) Treng jo ikkje så store kunnskapar for å få det litt fint rundt seg, og ein lærer etter kvart kva plantar ein får til. Sjølv har eg nok laga meg til altfor stor hage...
Ha ein flott dag i sola!

Mette sa...

Er veldig misunnelig... her bare regner vi bort. Ingen sjanse for a fa gjort noe som helst i hagen! Men det er like for syrinen star i full blomst - i regnet!

Anonym sa...

Så fin og idyllisk hage dere har. Jeg har heller ikke grønne fingre, men det begynner å komme seg litt! Jeg har lært utrolig mye de siste årene, fordi jeg synes det har blitt så gøy å jobbe i hagen. Så fin den trekassa med blomster var! Klem fra Anne.

Stine Hoelgaard Johansen sa...

Ja, jeg synes jo at der ser fantastisk ud i din have, og sikke nogle lækre billeder du har taget

KH. Stine:))

Anonym sa...

Hei.
Nydelig blogg du har, med masse nydelig inspirasjon.
Lurte på om det var mulig å få oppskrift på heklet girlander med tre-perler.
annebsol@bbnett.no

Hilsen Anne Berit

till-vidas-ara sa...

Åååh så underbara bilder! tack för detta, nu känner jag våren i mig ***

kramar Lycke

LilleLeo sa...

Jeg har ikke så grønne hender jeg heller, men prøver meg frem og håper å få en litt finere hage etterhvert! :)

Astrid sa...

Fine bilder. Hurra for hage :-)

Related Posts with Thumbnails