-en blogg om interiør, hobbyprosjekter og litt annet. Velkommen inn!



fredag 9. mars 2012

Inspirert av Kinsey




Storesøs og jeg har surfet litt rundt i blogglandia og funnet noen fine blogger som kan passe for en kreativ 13-åring som liker å ta bilder og pusle på rommet sitt. Prøver å styre unna blogger med fokus på utseende, sminke, kule klær, 'hvem-er-vakrest?', 'stem-på-meg!', osv, men som heller rører ved den kreative delen av henne.

Hos Sincerely, Kinsey fant vi en hel drøss med enkle diy-prosjekter, som å sy et blonde-hjerte-vindu i en gammel jakke og dette Polaroid prosjektet. Jakken er en xs Vero Moda som vi fant på Fretex, og blonden klippet vi ut av en gammel gardin fra loppemarked. Til Polaroid-collagen brukte hun et lite lerret fra Clas Ohlson.

Og i skrivende stund er hun i gang med å lage dette smykkestativet.

Da er vi straks igang med helgen. Håper du får det fint der du er :-)

7 kommentarer:

Glede sa...

Så lurt! Og så snille dere er som legger til rette for at datteren din skal få "utfolde" seg! :)

Hennes sa...

Så utrolig bra, kjempe fint med fokus på annet en "å gu så deilig jeg er blogger"

Ha en kreativ helg, både store og små.
Klem Linda

Tine i Rosablokken sa...

Så flott! jeg likte dette innlegget så godt, dere høres liksom ut som et team og det er jo det beste som finne :)
lurt å hjelpe henne med å finne gode kreative blogger, for det er jo en jugel der ute og de fleste på den alderen skriver jo om det du sa!

kanskje abeautifullmess.typepad.com også hadde vært et alternativ! vet de sikter mot jenter mellom 13 og 30 og har tonnevis med diys!

ha en riktig god helg:)

Gunnhild sa...

sæ flott!! jenta mi elsker også slike prosjekter, og jeg er alltid på utkikk etter passende ting hun kan greie å lage! flott innlegg dette ;)

god helg til deg og dine!!

MøbelPøbel sa...

Ååå..så fint det bildet var av henne:)

Unknown sa...

Finfint bilde;)

gult hus i svingen sa...

Lurt å finne blogg som ikke fokuserer på utseende som du sier:) Jeg følger denne iderike bloggen jeg også nå:)
Så bra jenta di er opptatt av interiør og å lage ting som sin mor:)

Blir deilig med nytt kjøkken ja:) Skjær i sjøen allerede, de har ringt og kjøkkenet er forsinket med 2 uker allerede:( Men de skal løse problemet, sier de, venter på telefon fra en kundebehandler:(
Jeg tror vi går for hvite flis i størrelse 3x3cm med farge på fugene:) Lett å holde rent vettu. Men skal sannelig vurdere malt panel før vi bestemmer oss:)

Ha ei flott uke:)

klem fra Trine:)

Related Posts with Thumbnails